ATENTIE! - Urmatoarele fotografii contin imagini despre avort. Daca acest gen de material va ofenseaza, nu le vizionati! De ce aratam fotografiile sangeroase ale copiilor nenascuti ucisi? "O fotografie valoareaza cat o mie de cuvinte" - Vizionare aici.
The Pill Kills - Pilula Ucide - The Pill Kills Women - Pilula (anticonceptionala, contraceptiva, hormonala, etc.) Omoara Femeile - The Pill Kills Babies - Pilula Omoara Copii Nenascuti
A two-minute video overview of abortion. What it is, who it affects, how it is performed, why it happens, and why it is unjust. The graphic portions of this video have been obscured through pixelization. For an unfiltered look at what abortion actually does to the most helpless members of the human community, visit Abort73.com. Anti-Abortion Campaign by Abort73.com The Truth Trucks - The Truth about Abortion - Adevarul despre Avort The Truth Trucks - Anti-Abortion Campaign by OperationRescue.org
PARTEA INTAI: ARGUMENTE REFERITOARE LA VIATA, UMANITATEA SI PERSONALITATEA UMANA
1. „Nu sunt sigur cand incepe viata umana; este o intrebare religioasa, al carei raspuns nu poate fi dat de stiinta.”
1a. Daca exista vreo indoiala cu privire la aparitia vietii umane, beneficiul de pe urma acestei indoieli nu ar trebui sa fie decat pastrarea vietii. 1b. Manualele de medicina si lucrarile stiintifice de referinta sunt de acord ca viata incepe la conceptie. 1c. Anumiti oameni de stiinta si medici recunoscuti pe plan mondial au depus marturie in cadrul unei comisii a Congresului SUA ca viata umana incepe la conceptie. 1d. Multi oameni de stiinta si medici notorii au confirmat cu aceeasi fermitate ca viata umana incepe la conceptie. 1e. Posibilitatea clonarii umane nu discrediteaza ideea ca toate fiintele umane concepute in mod conventional isi incep viata la conceptie.
2. „Fatul este doar o parte a organismului femeii, ca si bila sau apendicele. Nu poti lua in serios faptul ca un embrion uman este o persoana reala.” 2a. O parte a organismului sau este recunoscuta dupa codul genetic comun pe care il imparte cu restul organismului; codul genetic al copilului nenascut difera de cel al mamei. 2b. Copilul poate muri in pantecele mamei, iar mama poate trai; sau mama poate muri si copilul poate supravietui, ceea ce demonstreaza ca sunt doua persoane diferite. 2c. Copilul nenascut joaca un rol activ in propria sa dezvoltare, controland cursul sarcinii si timpul nasterii. 2d. A fi in interiorul cuiva, nu este acelasi lucru cu a fi parte a ceva. 2e. Fiintele umane nu ar trebui discriminate din cauza locului unde traiesc. 2f. Exista motive stiintifice substantiale de a crede ca embrionii congelati sunt fiinte umane si trebuie sa li se acorde aceleasi drepturi ca si celor in varsta, copiilor mai mari sau persoanelor vulnerabile.
3. „Sarcina este un embrion sau un fat – adica o aglomerare de tesut, un produs de conceptie – nu un copil. Avortul inseamna terminarea unei sarcini nu uciderea unui copil.” 3a. La fel ca si cuvintele „bebelus” sau „adolescent”, termenii de „embrion” si „fat” se refera la fiinta umana in diverse stadii de dezvoltare. 3b. Semantica afecteaza perceptiile, dar nu schimba realitatea; un copil este un copil, nu are importanta cum il numim noi. 3c. Din momentul conceptiei, copilul nenascut nu este o fiinta simpla, ci una foarte complexa. 3d. Inainte de primul trimestru, copilul nenascut are deja toate organele pe care le va avea si mai tarziu. 3e. Fiecare avort, opreste o inima sa bata si pune capat undelor perceptibile ale creierului. 3f. Chiar si in avorturile chirurgicale efectuate cel mai devreme cu putinta, copilul nenascut este uman in aparenta. 3g. Chiar daca copilul nenascut nu este inca uman in aparenta, el este ceea ce este – o fiinta umana. 3h. Nu conteaza cat de neutru suna sintagma „terminarea unei sarcini”, ea inseamna curmarea unei vieti.
4. „Fatul poate fi viu, dar la fel sunt ovulul si sperma. Fatul este o fiinta umana potentiala, nu una reala; e schita, nu casa insasi; e ghinda, nu stejarul.” 4a. Ovulul si sperma reprezinta fiecare un produs al unui alt organism; spre deosebire de ovulul fertilizat, nici unul dintre ele nu reprezinta o entitate independenta. 4b. Ramasitele fizice ale unui avort arata sfarsitul nu al unei vieti potentiale, ci al unei vieti reale. 4c. Ceva neuman nu se poate transforma deodata in ceva uman, care este mai in varsta si mai mare; ceea ce este uman, este uman de la bun inceput. 4d. Compararea copiilor nenascuti cu ghindele si stejarii inseamna dezumanizarea lor si provocarea unei confuzii. 4e.Chiar daca analogia ar fi valabila, din punct de vedere stiintific, ghinda este pur si simplu un stejarel in miniatura, la fel cum fatul este un adult in miniatura.
5. „Nenascutul nu este o persoana, are o viata fara sens. Are doar cativa centimetri si nici macar nu gandeste. E ceva mai avansat decat un animal si, oricum, cine ar spune ca oamenii au un drept mai mare de a trai decat animalele?” 5a. Statutul de persoana este definit prin apartenenta persoanei la specia umana, nu in dependenta de un anumit stadiu de dezvoltare din cadrul acestei specii. 5b. Statutul de persoana nu inseamna marimea, deprinderile sau nivelul de inteligenta al persoanei. 5c. Statutul copilului nenascut trebuie determinat pe o baza obiectiva nu de definitii subiective ale persoanei sau care servesc propriilor noastre interese. 5d. Este un fapt stiintific ca procesele de gandire se afla in dezvoltare la copiii nenascuti. 5e. Daca valoarea unui copil nenascut poate fi comparabila cu cea a unui animal, nimic nu ne-ar putea impiedica sa comparam valoarea unui adult cu cea a unui animal. 5f. Chiar daca cineva crede ca oamenii nu sunt mai buni decat animalele, de ce s-ar ingrozi la omorarea unui mic animal si ar recomanda uciderea copiilor nenascuti? 5g. Este periculos ca oamenii care detin puterea sa fie liberi sa decida daca viata celorlalti, fara putere, are sens. 5h. Argumentele impotriva statutului de persoana a nenascutului sunt ascunse in rationalizare si negare.
6. „Un fat nu este o persoana pana la implantare sau pana in momentul in care misca, sau cand respira pentru prima data. Atunci isi dovedeste viabilitatea”. 6a. Implantarea reprezinta o conditie a statutului de persoana numai daca localizarea, nutritia si interactiunea noastra cu altii ne face umani. 6b. Miscarile copilului nenascut reprezinta o conditie a statutului de persoana a acestuia numai daca realitatea sau valoarea cuiva depind de faptul ca au fost observate de ceilalti. 6c. Viabilitatea este un concept arbitrar. De ce nu am asocia atunci statutul de persoana cu bataia inimii, undele creierului sau cu orice altceva? 6d. Punctul de vedere asupra viabilitatii se schimba deoarece ea depinde de tehnologie, nu de copilul nenascut in sine. In final, copiii pot fi viabili chiar din momentul conceptiei. 6e. Intr-un sens mai larg, multi oameni nascuti nu sunt viabili deoarece sunt incapabili sa supravietuiasca fara a depinde de ceilalti. 6f. „Respiratia” copilului, inspirarea de oxigen incepe cu mult inaintea nasterii. 6g. Neajutorarea sau dependenta cuiva ar trebui sa ne determine sa-l protejam, nu sa-l distrugem.
7. „Evident ca viata incepe la nastere. De aceea ne serbam ziua de nastere si nu ziua conceptiei si atunci de ce nu exista funeralii, in cazul pierderilor de sarcina? 7a. Recunoasterea zilei de nastere de catre oameni este culturala, nu stiintifica. 7b. Unii oamenii obisnuiesc sa-si inmormanteze copiii din sarcinile pierdute. 7c. Funeraliile reprezinta o exprimare a atasarii subiective a noastre de cei care au murit, nu o masura a valorii lor adevarate. 7d. Nimic din ceea ce are un copil dupa nastere nu-l face mai deosebit de cum arata el inainte de nastere.
8. „Nimeni nu poate sti cu adevarat ca viata umana incepe inainte de nastere”. 8a. Copiii stiu ca viata umana incepe inainte de nastere. 8b. Femeile insarcinate stiu ca viata umana incepe inainte de nastere. 8c. Medicii stiu ca viata umana incepe inainte de nastere. 8d. Medicii de avorturi stiu ca viata umana incepe inainte de nastere. 8e. Feministele stiu ca viata umana incepe inainte de nastere. 8f. Societatea stie ca viata umana incepe inainte de nastere. 8g. Mass-media stie ca viata umana incepe inainte de nastere. 8h. Cei care sunt „pentru alegere”(pro-choice) stiu ca viata umana incepe inainte de nastere. 8i. Daca nu putem sti ca viata umana incepe inainte de nastere, cum putem sti ca ea incepe la nastere sau mai tarziu?
PARTEA A DOUA: ARGUMENTE REFERITOARE LA DREPTURI SI LEGALITATE
9. „Chiar daca copiii nenascuti sunt fiinte umane, ei au mai putine drepturi decat femeia. Nimeni nu se asteapta ca o femeie sa-si doneze organismul ca sa serveasca drept sistem de intretinere a vietii altuia”. 9a. Odata ce recunoastem ca bebelusii nenascuti sunt fiinte umane, ar trebui sa punem problema dreptului lor la viata. 9b. Dreptul la viata nu creste o data cu varsta sau cu marimea omului, altfel, bebelusii si adolescentii ar avea mai putin dreptul la viata fata de adulti. 9c. Comparatia intre drepturile copilului si drepturile mamei este inegala. In cazul avortului se pune problema modului de viata al mamei in contrast cu viata bebelusului. 9d. Este rezonabil ca o societate sa accepte ca un adult sa traiasca cu o inconvenienta temporara, daca singura alternativa este omorarea unui copil.
10. „Fiecare persoana are dreptul sa aleaga. Nu ar fi corect sa restrictionezi alegerea femeii, interzicandu-i avortul”. 10a. Orice societate civilizata limiteaza libertatea persoanei de a alege, oricand aceasta alegere face rau unei persoane inocente. 10b. „Libertatea de a alege” este o expresie prea vaga pentru o discutie serioasa; trebuie sa intrebam mereu „libertatea de a alege ce?” 10c. Oamenii care sunt pentru alegerea avortului adesea nu sunt pentru alegere cu privire la alte chestiuni, mai putin importante. 10d. O data ce ai ales avortul, il privezi pe altcineva de a alege o viata intreaga si il impiedici sa-si exercite drepturile sale. 10e. Fiecare este pentru alegere, cand vorbim de a alege inainte de sarcina si dupa nastere. 10f. Aproape toate incalcarile drepturilor omului au fost aparate de pe pozitia dreptului de a alege.
11. „Fiecare femeie trebuie sa-si controleze propriul sau corp. Libertatea reproducerii este un drept fundamental al omului.” 11a. Avortul confirma faptul ca 650.000 de femei, anual, nu isi controleaza propriul corp. 11b. Nu toate lucrurile facute cu propriul corp sunt corecte, si nici nu ar trebui protejate toate in mod legal. 11c. Oamenii pro-vita au fost intotdeauna pentru drepturi reproductive adevarate. 11d. Chiar si cei care sunt pentru alegere trebuie sa recunoasca ca argumentul„dreptului de a-ti controla propriul corp” nu sta in picioare, deoarece copilul nenascut este o fiinta umana. 11e. Adesea „dreptul de a-mi controla propria mea viata” devine un drept de a leza si oprima pe altii in avantajul meu. 11f. Controlul asupra propriului corp il poti exersa ca sa previi sarcina de la inceputul inceputului. 11g. Este degradant pentru organismul femeii si egocentric sa privesti sarcina ca pe o stare „nenaturala”, negativa si „iesita de sub control”.
12. „Avortul este o decizie a femeii si a medicului ei si a nimanui altcuiva. Fiecare are dreptul constitutional la intimitate.” 12a. Constitutia nu include dreptul la intimitate. 12b. Intimitatea nu va fi niciodata un drept absolut, ea este intotdeauna dependenta de alte drepturi. 12c. Incurajarea sau asistenta din partea unui medic nu schimba natura, consecintele sau moralitatea avortului. 12d. Tatal copilului este de asemenea responsabil de copil si ar trebui sa-si spuna cuvantul. 12e. Tatal se va confrunta adesea cu o stare de suferinta sau vina, ca rezultat al avortului. Din moment ce viata sa este considerabil afectata de avort, el nu trebuie sa spuna nimic? 13. „Nu este corect ca femeile nemaritate sa fie nevoite sa se confrunte cu jena unei sarcini sau cu suferinta de a-si da copilul spre adoptie”. 13a. Sarcina nu este un pacat. Societatea nu trebuie sa condamne o femeie nemaritata si sa faca presiuni asupra ei sa faca avort, ci trebuie sa o ajute si sa o sustina ca ea sa nasca. 13b. Alegerea proasta a relatiilor sexuale inainte de casatorie nu este niciodata compensata de alegerea, mult mai degradanta, de a omori o viata umana inocenta. 13c. Circumstantele jenante sau incorecte ale unei persoane nu justifica incalcarea drepturilor altei persoane. 13d. Adoptia reprezinta o alternativa excelenta care evita povara cresterii unui copil, in paralel cu salvarea unei vietii si fericirea unei familii; este tragic ca avortul este ales astfel atat de frecvent ca o alternativa la adoptie. 13e. Argumentul ca adoptia este dureroasa este la fel cu argumentul ca avortul este un rau, caci este in joc viata unui om.
14. „Dreptul la avort este fundamental pentru eliberarea femeii. Este esential ca acestea sa aiba drepturi egale cu ale barbatilor”. 14a. Feministele au fost, initial, pentru viata, nu pentru alegere. 14b. Unele feministe cunoscute se opun vehement avortului. 14c. Drepturile femeilor nu sunt in mod inerent legate de dreptul la avort. 14d. Premizele de baza ale miscarii pentru dreptul la avort sunt degradante pentru femei. 14e. Multe dintre afirmatiile care fac legatura intre conditia materiala a femeii si avort – pilula si sexul liber – s-au dovedit a fi false. 14f. Unii dintre strategii dreptului la avort presupun o incompetenta a femeii si supun femeile la ignoranta si exploatare. 14g. Avortul a devenit cel mai eficient mijloc de discriminare a femeii conceput vreodata, lipsind omenirea de o multime de copii nedoriti de sex feminin.
15. „Situatia unor femei nu le lasa acestora nici o sansa decat avortul.” 15a. Spunand „nu le lasa nici o sansa”, inseamna sa fii nu „pentru alegere” ci pentru avort. 15b. Cei care sunt intr-adevar pentru alegere, trebuie sa ofere femeii de unde sa aleaga, si nu doar sansa avortului. 15c. „Avort sau mizerie” este doar o imagine falsa a optiunilor; aceasta impiedica femeile sa caute alternative pozitive si impiedica societatea sa i le ofere.
16. „Personal, sunt impotriva avortului, dar, totusi, sunt pentru alegere. Este o alternativa legala si nu avem dreptul sa o interzicem cuiva. Fiecare are dreptul sa creada ce vrea, dar nu ar trebui sa ne impunem parerile noastre altora.” 16a. A fi pentru alegerea avortului inseamna sa fii pentru avort. 16.b Principalul argument de a fi personal impotriva avortului este argumentul care iti cere sa fii impotriva celor care aleg sa faca un avort. 16c. Ceea ce este legal nu este intotdeauna corect. 16d. Cum sa le spunem oamenilor ca sunt total liberi sa creada ca avortul inseamna sa omori un copil, iar ei sa nu fie liberi sa actioneze in conformitate cu ceea ce cred ca este adevarat?
PARTEA A TREIA: ARGUMENTE PRIVIND CHESTIUNI SOCIALE
17. „Fiecare copil – un copil dorit. Nu este corect pentru un copil sa-l aduci intr-o lume in care nu este dorit.” 17a. Orice copil este dorit de catre cineva. Nu exista „copii nedoriti”. 17b. Exista o diferenta intre o sarcina nedorita si un copil nedorit. 17c. „Nedorit” nu descrie conditia copilului, ci atitudinea parintilor. 17d. Problema nedorintei este un argument bun pentru a dori copiii, dar un argument slab pentru a-i elimina. 17e. Cel mai nedrept lucru pe care il poti face unui copil „nedorit” este sa-l omori. 18.„A avea mai multi copii „nedoriti” duce la abuz mai mare asupra copilului.” 18a. Majoritatea copiilor abuzati au fost doriti de parintii lor. 18b. Abuzul asupra copilului n-a disparut o data cu legalizarea avortului, ci a crescut in mod dramatic. 18c. Daca copiii sunt vazuti a fi drept „buni de aruncat” inainte de nastere, vor fi vazuti la fel si dupa nastere. 18d. Este ilogic sa sustii ca un copil este protejat de abuz prin avort, din moment ce chiar avortul este abuz asupra copilului. 19. „Restrictionarea avortului ar fi nedreapta pentru cei saraci si minoritari, care au nevoie de el cel mai mult.” 19a. Nu este corect pentru unii oameni sa aiba posibilitati mai mici decat altii sa-i omoare pe cei nevinovati. 19b. Albii si bogatii, nu saracii si minoritatile, sunt inclinati cel mai mult sa faca avorturi nelimitat. 19c. Sustinatorii alegerii doresc ca cei saraci si minoritatile nationale sa faca avort, si se opun ca acestora sa li se explice riscurile avortului si alternativele la avort. 19d. Organizatia de planificare familiala, care este pentru avort, numita Planned Parenthood in SUA, s-a desprins din miscarea eugenica si inclina sa discrimineze minoritatile nationale si pe cei handicapati psihic si fizic.
20. „Avortul ajuta la solutionarea problemei demografice si imbunatateste calitatea vietii”. 20a. Rata natalitatii din America este mai mica in prezent decat necesarul de a mentine nivelul populatiei. 20b. Declinul dramatic al ratei natalitatii va avea un efect negativ asupra economiei Americii. 20c. Suprapopularea este frecvent blamata pentru problemele care au alte cauze. 20d. Daca exista o problema demografica ce ameninta standardul nostru de viata, solutia nu este sa ucizi o parte din populatie. 20e. Sterilizarea si avortul ca solutie la suprapopulare ar putea duce eventual la sterilizare si avort obligatorii. 20f. Conceptul de „calitate a vietii” da nastere la un tip de consumabilitate umana care are implicatii sociale greu de imaginat pe termen lung.
21. „Chiar daca avortul ar deveni ilegal, ar exista multe avorturi”. 21a. Faptul ca actele criminale impotriva celor nevinovati vor avea loc indiferent de lege este un argument slab pentru inexistenta legii. 21b. Legea poate educa si directiona oamenii ca sa aleaga alternativele cele mai bune. 12c. Istoria arata ca legile privind avortul au influentat semnificativ alegerea avortului de catre femei.
22. „Convingerile religioase impotriva avortului ale unei minoritati n-ar trebui impuse majoritatii”. 22a. Sondajele de opinie (din SUA) au aratat clar ca o majoritate de oameni si nu o minoritate crede ca ar trebui impuse mai multe restrictii asupra avortului. 22b. Incuviintarea de catre unii oameni a legii avortului deriva din ignoranta lor a ceea ce legea inseamna de fapt. 22c. Convingerea ca avortul trebuie limitat este imbratisata de catre o majoritate din fiecare partid politic din SUA. 22d. In 1973, Curtea Suprema a SUA a impus imoralitatea unei minoritati unei tari intregi, ignorand voturile cetatenilor si deciziile legislaturilor statelor americane.
23. „Pozitia anti-avort este o convingere religioasa care ameninta separarea vitala dintre biserica si stat.” 23a. Multi oameni nereligiosi cred ca omorarea copiilor prin avort este un lucru injust. 23b. Moralitatea nu poate fi respinsa numai din cauza ca este sustinuta de religie. 23c. America a fost infiintata pe baze morale, dependente de principiile Bibliei si ale religiei crestine. 23d. Legile care se refera la biserica si stat erau destinate asigurarii libertatii religioase, nu eliberarii de religie. 23e. Influenta tot mai scazuta a religiei asupra societatii este direct proportionala cu deteriorarea morala, ceea ce ameninta viitorul nostru.
PARTEA A PATRA: ARGUMENTE PRIVIND SANATATEA SI SIGURANTA FEMEII
24. „Daca avortul devine ilegal, mii de femei vor muri din cauza avorturilor ilegale sau empirice”. 24a. In SUA, inainte de legalizarea avortului, timp de decenii, 90% din avorturi erau facute de catre medici, in cabinetele acestora, nu in locuri obscure. 24b. Nu este adevarat ca zeci de mii de femei au murit din cauza avorturilor ilegale, inaintea legalizarii avorturilor. 24c. Istoria avortului din Polonia infirma faptul ca daca avortul devine ilegal acest lucru ar pune in primejdie sanatatea femeii. 24d. Femeile inca mai mor din cauza avorturilor legale in America. 24e. Daca avorturile devin ilegale, avorturile se vor face in cabinetele medicale, nu in locuri obscure. 24f. Nu trebuie sa legalizam procedurile prin care sunt omorati copiii inocenti numai pentru a face procesul de ucidere mai putin periculos. 24g.Oroarea majora din avortul ilegal este principala oroare din avortul legal.
25. „Avortul este o procedura medicala sigura, mai sigura decat sarcina dusa la termen si nasterea de copii.” 25a. Avortul nu este mai sigur decat sarcina dusa la termen si nasterea de copii. 25b. Desi sansele unui avort sigur la o femeie sunt mai mari in prezent, numarul femeilor care sufera este tot mai mare, din cauza cresterii numarului de avorturi. 25c. Chiar daca avortul ar fi mai sigur decat nasterea de copii, ar fi la fel de fatal pentru copilul nevinovat. 25d. Avortul duce la probleme medicale grave. 25e. Avortul creste semnificativ rata cancerului mamar. 25f. Statisticile privind complicatiile avortului si riscurile acestuia sunt adesea subestimate din cauza mijloacelor neadecvate de culegere a datelor. 25g. Riscurile adevarate ale avortului sunt rareori explicate femeilor de catre cei care efectueaza avorturi.
26. „Avortul este o procedura usoara si fara durere”. 26a. Diverse proceduri de avort sunt adesea dificile si dureroase pentru femei. 26b. Avortul este adesea dificil si dureros pentru tati, bunici si fratii sau surorile lucru n-ar schimba nimic din problema cea mai importanta - avortul omoara copiii.
27. „Avortul usureaza femeia de stres si responsabilitate si, prin urmare, ii amelioreaza starea ei psihica”. 27a. Cercetarile arata efectele psihologice adverse ale avortului asupra femeii. 27b. Organizatiile care ofera terapie post-avort si sprijin femeilor pot depune marturie despre efectele psihologice potential periculoase pentru femei ale avortului. 27c. Rata suicidului este semnificativ mai mare printre femeile care au avut avorturi fata de cele care nu au avut. 27d. Sindromul post-avort este o afectiune psihologica ce poate fi diagnosticata. 27e. Multe studii profesioniste demonstreaza realitatea consecintelor psihologice adverse ale avortului asupra unui numar mare de femei. 27f. Avortul poate provoca atat afectiuni psihologice pe termen lung, cat si pe termen scurt. 27g. Majoritatea femeilor nu sunt avertizate in privinta avortului si sunt complet nepregatite pentru consecintele psihologice ale avortului.
28. „Prestatorii de servicii de avort sunt medici respectabili, care lucreaza in interesul superior al femeii”. 28a. Clinicilor de avort (din SUA) nu li se cere mentinerea standardelor inalte de sanatate, siguranta si profesionalism, cerut de obicei spitalelor. 28b. Multe clinici sunt implicate in industria de avort deoarece aici se fac foarte multi bani. 28c. Lucratorii acestor clinici de obicei castiga de pe urma fricii, a durerii si a confuziei cu care manipuleaza femeile sa faca avort. 28d. Lucratorii acestor clinici de obicei induc femeia in eroare si o mint privind natura si dezvoltarea copiilor lor. 28e. Medicii de avort se angajeaza in actiuni atat de revoltatoare pentru public incat majoritatea mijloacelor de media refuza sa scrie despre ele, chiar citandu-i pe medici. 28f. Medicii de avort, feministele, fostul presedinte al SUA (Bill Clinton) si multi congresmeni au aparat avortul cu nastere partiala (omorarea copilului in timpul nasterii lui), una dintre cele mai oribile atrocitati medicale din istoria omenirii. 28g.Clinicile de avort adesea exploateaza legatura cu feministele, facand sa para ca motivatia lor este sa apere femeia. 28h. Medicii care fac avorturi incalca principiile fundamentale ale profesiunii medicale.
PARTEA A CINCEA: ARGUMENTE PRIVIND CAZURILE GRAVE
29. „Ce se intampla daca viata unei femei este amenintata de sarcina sau de nasterea copilului”?
29a. Sunt rare cazurile cand avortul este necesar pentru a salva viata mamei. 29b. Cand doua vieti sunt amenintate si numai una poate fi salvata, medicul trebuie sa o salveze. 29c. Avortul pentru salvarea vietii mamei si avortul pentru salvarea sanatatii mamei de obicei nu inseamna unul si acelasi lucru. 29d. Avortul pentru salvarea vietii mamei era legal in SUA si inainte de legalizarea avortului si ar continua sa fie la fel daca avortul ar deveni ilegal din nou.
30. „Ce puteti spune despre o femeie al carui copil nenascut este diagnosticat ca fiind deformat sau cu handicap”? 30a. Diagnosticul medicului uneori poate fi gresit. 30b. Diformitatea copilului este adesea minora. 30c. Testele medicale pentru diformitate ar putea cauza la fel de multe probleme ca cele pe care le detecteaza. 30d. Copiii handicapati sunt adesea fericiti, pretuiti si de obicei sunt fericiti ca sunt traiesc. 30e. Copiii handicapati nu sunt poveri sociale, iar oamenii destepti si „normali” nu sunt intotdeauna resurse sociale. 30f. Utilizarea unui limbaj dezumanizant ne-ar putea schimba gandirea, nu si natura sau valoarea copilului. 30g. Societatea noastra este ipocrita in atitudinea ei fata de copiii cu handicap. 30h. Efectele psihice adverse ale avortului sunt semnificativ mai traumatizante pentru femeile care avorteaza din cauza handicapului copilului. 30i. Argumentele pentru omorarea copilului nenascut cu handicap sunt valabile numai daca ele se aplica si omorarii oamenilor cu handicap deja nascuti. 30j. Avorturile datorate handicapurilor probabile lasa lumea fara fiinte umane unice care ar contribui semnificativ la dezvoltarea societatii noastre. 30k. Avorturile din cauza imperfectiunilor copilului nu au nici o limita logica. Acestea vor conduce la bebelusii-medicament, produse comerciale pentru a fi crescute si vandute, ceea ce va insemna ca alti oameni vor fi facuti inferiori si „buni de aruncat”.
31. „Ce spuneti despre o femeie care este insarcinata din cauza violului sau a incestului?” 31a. Sarcina din cauza violului este destul de rara, si, cu tratament adecvat, poate fi prevenita. 31b. Violul nu este niciodata greseala copilului; cel vinovat, nu cel inocent, trebuie pedepsit. 31c. Violenta avortului este similara cu violenta violului. 31d. Avortul nu aduce vindecare victimei violului. 31e. Un copil este un copil, indiferent de circumstantele conceperii sale. 31f. Ce spuneti despre oamenii nascuti deja, care sunt „produse ale violului”? 31g. Toate argumentele privind copiii conceputi prin viol sunt valabile si in cazul copiilor conceputi prin incest.
GANDURI DE FINAL PRIVIND CAZURILE DIFICILE
1. Nici o circumstanta adversa pentru o fiinta umana nu schimba natura si valoarea unei alte fiinte umane. 2. Legea nu trebuie sa se sprijine pe cazuri de exceptie.
PARTEA A SASEA: ARGUMENTE PRIVIND CARACTERUL OAMENILOR PRO-VITA
32. „Oamenii impotriva avortului sunt atat de cruzi incat insista sa arate imagini hidoase cu copii morti prin avort”. 32a. Ceea ce este hidos nu este imaginea, ci realitatea pe care o prezinta aceste imagini. 32b. Imaginile ne pun la incercare refuzul ororilor avortului. Daca ceva este prea oribil ca sa-l poti privi, probabil ca este si prea oribil ca sa-l poti accepta. 32c. Nimic nu poate fi mai relevant intr-o discutie despre un subiect anume, decat imaginile veridice si adevarate. 32d. Pozitia pro-alegere (pro-choice) este cruda, nu pozitia pro-vita.
33. „Sustinatorii pro-vita nu se preocupa de soarta femeilor si nici nu se preocupa de copii, o data ce acestia se nasc. Ei nu au dreptul sa vorbeasca impotriva avortului daca nu vor sa se preocupe de acesti copii”. 33a. Sustinatorii vietii sunt implicati activ in ingrijirea femeilor in criza de sarcina si in cazurile situatiilor dificile de crestere a copiilor. 33b. Sustinatorii vietii sunt implicati activ in sustinerea copiilor „nedoriti” si a altor „cu nevoi” din societate. 33c. „Prestatorii serviciilor de avort” nu ofera sustinere femeilor care aleg avortul.
34. „Cei impotriva avortului sunt o adunatura de barbati care le spun femeilor ce sa faca”. 34a. Nu exista nici o diferenta substantiala privind diferenta dintre punctele de vedere ale barbatilor si femeilor privind avortul. 34b. Unele sondaje de opinie arata ca mai multe femei decat barbati se opun avortului. 34c. Marea majoritate a celor implicati in munca pro-vita sunt femei. 34d. Daca barbatii ar trebui inlaturati in problema avortului, ar trebui inlaturati din ambele tabere. 34e. Barbatii sunt indreptatiti sa ia pozitie asupra avortului. 34f. In organizatiile pro-vita sunt mult mai multe femei decat in organizatiile proavort. 34g. Dintre femeile care au facut un avort, mult mai multe sunt activiste pro-vita decat pro-avort.
35. „Cei impotriva avortului vorbesc despre sanctitatea vietii umane, desi sunt in favoarea pedepsei capitale”. 35a. Nu toti sustinatorii vietii sunt in favoarea pedepsei capitale. 35b. Pedeapsa capitala isi trage radacinile din respectul fata de viata umana nevinovata. 35c. Este o mare diferenta dintre pedepsirea unui criminal condamnat si omorarea unui copil nevinovat. 36. „Fanaticii anti-avort incalca legea, sunt violenti si incendiaza clinicile”. 36a. Prezentarea de catre mass-media a nesupunerii civice a sustinatorilor vietii adesea nu seamana cu realitatea faptelor. 36b. Nesupunerea civica nu trebuie condamnata, fara a intelege motivele care stau in spatele sau. 36c. Nesupunerea civica pasnica este in concordanta cu convingerea ca copiii nenascuti sunt fiinte umane. 36d. Protestele pro-vita sunt neviolente, iar atunci cand s-au iscat violente, acestea au fost comise de catre angajatii clinicilor sau oamenii de paza ai acestora. 36e. Violenta si incendierea clinicilor au loc foarte rar si niciodata n-au fost facute sau revendicate de organizatii pro-vita.
37. „Cei impotriva avortului distorsioneaza faptele si recurg la emotii pentru a minti publicul”. 37a. Faptele in sine fac din avort o problema emotionala. 37b. Nu e vorba de pozitia pro-vita, ci despre pozitia pro-alegere care se bazeaza pe emotii mai mult decat pe adevar si logica. 37c. Pozitia pro-vita se bazeaza pe fapte si documente, precum si pe dovezi empirice, pe care multi sustinatori ai avortului le ignora sau le distorsioneaza. 37d. Miscarea pro-alegere ii ia in deradere frecvent si ii pune in umbra pe sustinatorii vietii si agenda acestora. 37e. Miscarea pro-alegere, de la inceputurile sale, a mintit si a exploatat femeile, inclusiv „Roe” din procesul Roe vs. Wade si „Doe” din Doe vs. Bolton.
38. „Organizatiile pro-avort se ascund dupa paravanul familiei, in timp ce organizatii ca Planned Parenthood sunt cu adevarat pentru familie, deoarece ajuta la planificarea familiei." 38a. Impunerea de catre miscarea pro-alegere a „planificarii familiale” la adolescenti a contribuit substantial la numarul mare de sarcini la adolescente din prezent. 38b. Prin opozitia sa la instiintarea si consimtamantul parental privind avortul la minore, Planned Parenthood a subminat constant valoarea si autoritatea familiei. 38c. Planned Parenthood obtine venituri uriase din convingerea femeilor sa faca un
39. „Ultimele trei decenii de drept la avort au ajutat societatea noastra sa devina un loc ideal de trai”. 39a. Avortul a lasat goluri cumplite in societatea noastra. 39b. Avortul ne-a transformat intr-o natiune de schizofrenici in legatura cu copiii 39f. Avortul a dus la un subiectivism moral total in care suntem inclinati sa justificam cat de etic este tot ceea intentionam sa facem.
Autor: Randy Alcorn Sursa: Eternal Perspective Ministries, 39085 Pioneer Blvd., Suite 200, Sandy, OR 97055, 503-668-5200, www.epm.org Traducere: Asociatia Provita Media Str. Leonida nr. 27, Sector 2, Bucuresti www.provita.ro
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Arhiva Pro-Vita: Prezentare asociatie Pro-Vita (Filme si documente digitale), articole, studii, documentatii, filme despre avort, avortul chirurgical, pilule anticonceptionale, sterilet (DUI), etc, bolile cu transmitere sexuala (BTS - Sida, sifilis...multimedia, imagini, si planse), documentatii pentru post-avort, contraceptie, eutanasie, marturii, filme documentare despre cum sa crestem si sa educam copii pentru detalii vizitati: http://provita.org.ro
Aceasta activitate este una care cere specializare si dedicare, asa incat am decis sa oferim consilierei noastre un angajament ferm prin contract de munca. Astfel, ea se va putea concentra cat mai mult si fara alte obligatii profesionale asupra acestei parti esentiale din lucrarea noastra. Apelam si la voi pentru a sprijini centrul de consiliere al Pro-Vita Bucuresti, contribuind printr-o donatie pentru salariul lunar al consilierei noastre.
INSARCINATA.INFO - SUNTEM AICI, PENTRU TINE - Tu nu esti singura.
In fiecare zi informam si ajutam femeile insarcinate sa depaseasca dificultatea unei sarcini neasteptate. Centrul Vietii - Centrul de Sarcina - Consiliere si Sprijin Info Sarcina: Centru de informare si sanatate pentru toate femeile insarcinate aflate in dificultate. VIATA ESTE UN DAR, O BINECUVANTARE DE LA DUMNEZEU. [ Sanatate si viata pentru mame si copii. ] TELVERDE INFO SARCINA - TELEFONUL VIETII: 0800 800 116 (Apel cu tarif normal in orice retea.) Pentru sprijin, SUNA sau trimite SMS si te sunam noi.
TELVERDE CENTRU DE CONSILIERE - TELVERDE INFO SARCINA - 0800 800 116
Centru de informare si sanatate a sarcinii ce initiaza si desfasoara in Romania activitati medicale sustinute de o echipa de specialisti pe diverse domenii de activitate: Psihologie, Psihoterapie, Medicina, IT, Marketing, Comunicare, Fundraising, Management, Drept, Economie.
Intr-o societate civilizata consideram ca accesul la sanatate este un drept pentru fiecare cetatean, indiferent de varsta, categorie sociala, mediu de provenienta sau venit. O femeie insarcinata are nevoie cu atat mai mult de un sprijin real, pe intreaga perioada a sarcinii, mai ales cand societatea actuala nu incurajeaza natalitatea prin legi, beneficii sau sprijin material substantial in perioada de dificultate financiara a mamei.
Echipa noastra a salvat, de cand si-a inceput activitatea si pana in prezent 973 de mame si 721 de copii. Proiectul nostru de sanatate si viata pentru mame si copii se sustine doar prin donatii.Ajuta-ne sa continuam!Cu doar 10 € pe luna, poti salva o viata. Depindem in mod direct de modul in care oamenii se implica si se responsabilizeaza pentru o societate sanatoasa. Noi te ajutam sa intelegi care sunt activitatile noastre si iti prezentam punctual cheltuielile si rezultatele noastre.
Centrul Telverde are nevoie de ajutorul tau pentru a-si continua activitatea de a salva vieti. Fiecare viata merita salvata. Pentru a ajunge la fiecare mama in parte, noi cheltuim 10 € lunar, iar pentru a sprijini o mama si copilul ei, cheltuim 40 € lunar. O intreaga societate are beneficii directe din sustinerea vietii si protejarea mamei si a copilului. Toate societatile civilizate se coresponsabilizeaza pentru protejarea celor mai fragili, mai mici si mai neajutorati. Ajuta mama si copilul! Depind doar de tine.
Costuri Echipa Consilieri – 1500 €/luna Costuri Comunicare – 900 €/luna Costuri Centrul Sfanta Teodora – 400 €/luna Costuri Total = 2800 €/luna brut, din care se platesc impozite CAS catre Stat
Avem nevoie urgenta pentru acoperirea cheltuielilor pentru urmatoarele 3 luni. 2800 €/luna * 3 = 8400 €
Copiii nenascuti sunt fiinte umane, sunt oameni - Dovada, poze, marturii. Cum arata un copil la 12 saptamani: Noah copil de 12 saptamani (din momentul conceptiei) - Uimitoarea fotografie cu Noah (sarcina pierduta, avort spontan la 12 saptamani si 5 zile - 20.02.2014) arata UMANITATEA COPILULUI NENASCUT.
- Cum arata un copil la 12 saptamani. Fotografii si marturii tulburatoare despre sase bebelusi avortati (avort spontan - pierderi ale sarcinii, nasteri premature: Noah - 12 saptamani si 5 zile, Adelaide Caines - 24 saptamani, Walter Joshua Fretz - 19 saptamani, Nathan Isaiah - 13 saptamani si 4 zile, Christian Buchanan [Mama lui Christian, Lacey, a realizat aceasta inregistrare video de pe YouTube prin care a transmis povestea lor. Oamenii i-au spus sa faca avort sau s-au intrebat de ce nu a făcut acest lucru cand au vazut handicapul lui Christian. Dar Lacey a fost mereu convinsa ca Christian – si toti ceilalti copii – sunt valorosi, in ciuda oricarei afectiuni, handicap sau circumstanta dificila cu care ei sau parintii lor s-ar putea confrunta. Christian a aratat lumii ca fiecare copil merita o sansă la viata.], David Raphael - 6 saptamani) - GanduriDinIerusalim.com
Clinicile de Avorturi, Planificare Familiala ("PLANNING FAMILIAL") si serviciile pentru "Sanatatea Reproducerii" DEMASCATE!
[investigatii sub acoperire - inregistrari video, cu camera ascunsa le puteti vedea mai jos] Trafic cu organele copiilor avortati (ucisi prin avort - AVORT sau "intreruperea sarcinii" = PRUNCUCIDERE) sau organele copiilor nascuti vii (avort prin nastere-partiala) si apoi ucisi in urma prelevarii (zdrobirii, sfaramarii si taierii corpului copilasilor [COPII FIIND INCA VII] in sau in afara uterului mamei) de tesuturi si organe (inima, ficat, plamani, timus, ochi, tesut nervos [creier, maduva spinarii], picioare si maini [pentru muschi], etc.), astfel tesuturile si organele "prelevate, luate" in scopuri de "cercetari stiintifice" sunt vandute ilegal (traficate) pentru "testarile clinice" ["clinical trials"] de medicamente, de produsele cosmetice, pentru "cercetari in regenerarea celulara" cu sau fara celule stem, etc., vanzarea organelor copiilor avortati (sau ucisi in sau in afara uterului in urma luarii tesuturilor si organelor) se face catre: companiile BioTech - Biotechnology [StemExpress, Novogenix, ABR (ADVANCED BIOSCIENCE RESOURCES, INC - Advanced BioScience Laboratories, Inc (ABLinc): Advancing Vaccines and BioTherapeutics), etc.] sau BigPharma (companiile din Marea Industrie Farmaceutica si Cosmetica), la universitati, etc.
Investigatiile au fost facute sub acoperire cu camera ascunsa pe o perioada de 3 ani (2012 - 2015) de catre Centrul de Progres Medical (The Center for Medical Progress). http://www.CenterForMedicalProgress.org
"PROFIT" - Banii obtinuti Ilicit de catre Planned Parenhood din [Traficul de] Organe si Tesuturi ale Copiilor Avortati - Lantul de clinici Planned Parenthood, clinici de Avorturi (si servicii de "Planificare Familiala", "Planning Familial", "Sanatatea Reproducerii") DEMASCATE!
"PROFIT" - Planned Parenthood's Illicit Moneymaking From Baby Body Parts - Abortion clinics, "Family Planning Clinics" and "Reproductive Health Services" EXPOSED!
Video: Published on Jan 5, 2016
Vezi mai mult despreminciunile Clinicilor de Avorturi, Planificare Familiala ("Planning Familial") si serviciile pentru Sanatatea Reproducerii ("Educatie Sexuala" - "Sexual Education", "Drepturile Reproducerii" - "Reproductive Rights", "Drepturile Sexuale" - "Sexual Rights", etc.) la:
Campania de panotaj "Cu totii am fost odata embrioni."
Martie 2012: Tema de anul acesta este "Cu totii am fost odata embrioni".
Campania de panotaj "Avortul opreste o inima care bate!" a inceput
ACTUALIZARE 30 martie 2011: Primul panou a fost deja decorat si se afla la intersectia intre Bd. Libertatii si Calea 13 Septembrie, vis-a-vis de Palatul Parlamentului (vezi foto). Locatia a fost aleasa pentru a atrage atentia alesilor nostri. Simultan cu montarea panoului, toti parlamentarii romani in functie au primit o informare cu privire la desfasurarea "Marsului pentru viata" 2011.
In zilele urmatoare vor fi decorate si alte panouri. Va multumim mult pentru sprijinul acordat si asteptam in continuare donatiile voastre pentru a continua campania!
Martie 2011: Tema campaniei publicitare outdoor 2011 este "Avortul opreste o inima care bate".
Detalii despre campaniile de panotaj Pro-Vita (Pentru Viata - Pro-Life) la: www.ProVitaBucuresti.ro
MARSUL PENTRU VIATA 2018 - O lume pentru Viata MARS PENTRU RESPECTAREA VIETII IN ORASELE ROMANIEI SI REPUBLICII MOLDOVA Vino la marsul Pentru Viata (Pro Vita, Pro Life) sambata 24 martie 2018!
MARSUL PENTRU VIATA 2018
O LUME PENTRU VIATA
Viata incepe in momentul conceptiei!
Luna pentru Viata: 1-31 martie 2018 Marsul pentru Viata 2018: sambata, 24 martie 2018 In Romania, Marsul Pentru Viata (Pro Vita - Pro Life) se afla la editia a VIII-a (2018).
"(...) Despre desfasurarea Marsului [pentru Viata din Washington, DC. - America (vineri, 19 ianuarie 2018 a fost a 45-a editie a Marsului National pentru Viata, prima editie a fost in anul 1973)], care anul acesta a avut ca tema << Dragostea Salveaza Vieti >> au scris colegii de la Stiri pentru Viata.(...)"
Marsul pentru Viata in lume, international (Washington, DC. - America, Paris - Franta, etc.): - Marsul pentru viata 2018 - StiriPentruViata.ro
101 femei fericite - Marturiile despre criza de sarcina pot salva vieti. - FemeiFericite.com
MARSUL PENTRU VIATA - Pentru viata, pentru femeie, pentru familie MARS PENTRU RESPECTAREA VIETII IN ORASELE ROMANIEI SI REPUBLICII MOLDOVA Vino la Marsul pentru Viata - Sambata 25 martie 2017
In 25 martie 2017, in Romania si Republica Moldova se va organiza Marsul pentru Viata 2017 "Ajuta mama si copilul! Ei depind de tine". In Romania, Marsul pentru Viata se afla la editia a VII-a (2017).
Mars Pentru Viata in Bucuresti, sambata 25 martie 2017, ora 12:30 Parcul Unirii. Traseu: Parcul Unirii - Parcul Tineretului. Marsul pentru Viata din Bucuresti in 2017 este organizat de Asociatia Studenti pentru Viata (SPV).
Pentru orasele in care se desfasoara si detalii (ziua, ora, trasee, contacte) despre Marsul pentru Viata din Romania si Republica Moldova vedeti: MarsulPentruViata.ro
„Marsul pentru Viata” este un eveniment care se desfasoara anual, concomitent, in mai multe orase din Romania, in jurul datei de 25 martie (sarbatoarea „Buna Vestire”) si este organizat de asociatii ale societatii civile care compun miscarea pro vita (pentru viata, pro life).
Scopul este afirmarea dreptului la viata pentru toate fiintele umane incepand cu momentul conceptiei si totodata sustinerea familiei traditionale si a valorilor acesteia, temelia unei societati solide si sanatoase.
25 Martie - Sarbatoarea Buna Vestire, cea mai veche sarbatoare a Maicii Domnului (25 Martie - Ziua Femeii Crestine si Mamei Crestine)
25 Martie - Ziua Internationala a Copilului Conceput, a Copilului Nenascut March 25th - International Day of Conceived Child, of the Unborn Child
MARSUL PENTRU VIATA - Pentru viata, pentru femeie, pentru familie MARS PENTRU RESPECTAREA VIETII IN ORASELE ROMANIEI SI REPUBLICII MOLDOVA Sambata 26 martie 2016
Vino la Marsul pentru Viata!
In 26 martie 2016, in Romania si Republica Moldova se va organiza Marsul pentru Viata 2016 "Pentru viata, pentru femeie, pentru familie". In Romania, Marsul pentru Viata se afla la editia a VI-a (2016).
Mars pentru Viata in Bucuresti, 26 martie 2016 la ora 14:00, se porneste din Parcul Unirii. Marsul pentru Viata din Bucuresti in 2016 este organizat de Asociatia Studenti pentru Viata (SPV).
"In perioada 1 - 31 martie, in Romania si Republica Moldova va avea loc Luna pentru viata 2016 - Pentru viata, pentru femeie, pentru familie, avand ca punct culminant Marsul pentru viata 2016 - Pentru viata, pentru femeie, pentru familie, organizat sambata, 26 martie a.c. (...)" - Comunicatul Marsului pentru viata 2016 din 29 februarie 2016 (Comunicat de presa Asociatia Studenti pentru Viata)
Dragi prieteni ai familiei si ai vietii, in saptamana 21-26 martie au loc ultimele evenimente din "Luna pentru Viata", culminand, sambata, in peste 100 de orase din Romania si Basarabia [Republica Moldova] cu "MARSUL PENTRU VIATA" editia 2016. Va rugam sa participati! (Asociatia PRO VITA Bucuresti)
(...) Cel mai probabil, ca oricarei femei in criza de sarcina, gandul iti fuge la avort - scap de "problema".
DAR AVORTUL NU TE FACE NEINSARCINATA, CI MAMA UNUI COPIL MORT Pentru ca maternitatea nu incepe dupa nastere, ci din momentul conceptiei. Ca si paternitatea. Dar probabil ca el neaga ca este deja tata.
Stii ca avortul opreste inima copilului care bate de la 18 zile din momentul conceptiei [ inima copilului incepe sa bata la 18 zile de la conceptie, si la 21 de zile pompeaza sange prin sistemul circulator inchis ]. Si ca, dupa avort, femeile plang in fiecare an si se gandesc cati ani ar fi avut copilul lor daca l-ar fi nascut. Plang cand vad alti copii de acea varsta. (...)
Draga mea, nu esti singura! Si potialege viata copilului tau! (...) E viata din viata ta! El te iubeste! Cu fiecare copil, un inger vine in lume!
(Extras din: SCRISOARE CATRE O FEMEIE IN CRIZA DE SARCINA - fluturas Asociatia Studenti pentru Viata, Marsul pentru Viata 2016)
MARSUL PENTRU VIATA - Fiecare viata este un dar MARS PENTRU RESPECTAREA VIETII IN ORASELE ROMANIEI SI REPUBLICII MOLDOVA Sambata 21 martie 2015
Vino la Marsul pentru Viata!
In Romania, Marsul pentru Viata se afla la editia a V-a (2015). Pana in prezent sunt anuntati organizatori in peste 60 de orase din Romania si, in premiera, in Republica Moldova, la Chisinau si Orhei.
Pentru alte orase si detalii (ziua, ora, trasee, contacte) despre Marsul pentru Viata din Romania vedeti: MarsulPentruViata.ro
MARS PENTRU RESPECTAREA VIETII IN ORASELE ROMANIEI
Marsuri asemanatoare au avut loc in alte 29 de orase ale Romaniei (2013). La Bucuresti, dar si la Timisoara, Cluj, Iasi, Buzau, Oradea, Tulcea - ca sa numim doar cateva dintre localitati - s-a desfasuratcel mai mare eveniment public in apararea vietii din Romania.
Marsul pentru Viata (March for Life), Bucuresti, 2013 - Reportaj TVRi
Marsul pentru Viata este cel mai mare eveniment pro-life din Romania. Pe 23 Martie ii asteptam alaturi de noi pe toti cei care cred ca dreptul la viata este unul dintre drepturile fundamentale ale omului, iar dragostea si compasiunea fata de o mama si copilul ei reprezinta cea mai frumoasa forma de implicare sociala si civica. Daca pretuiesti o femeie, pretuieste si copilul ei. Daca vrei sa ajuti o femeie, ajuta si copilul ei. Daca iubesti o femeie, iubeste si copilul ei.
Iubeste-i pe amandoi! Asuma, ajuta, adopta. Vino pe 23 Martie la Marsul pentru Viata.
Revista Pentru Viata - Iubeste-i pe amandoi! - Nr. 1, primavara - Martie 2013 - Marsul pentru Viata
Descarca fisierul (4 MB) Pentru a salva pe calculatorul dumneavoastra fisierul, dati click dreapta pe link si apoi alegeti "Save Target As ..." sau "Save Link As ..."
O stire despre Marsul pentru Viata de sambata 26 martie 2011 publicata in portalul LifeNews.com "The provita movement in Romania is thriving in order to follow closely its more experienced colleagues from Western Europe; this year, for the first time, the “March for Life” will turn into a large scale event, scheduled for Saturday, 26th of March 2011..." http://www.lifenews.com/2011/03/22/romania-pro-life-march-for-life-coming-up-in-three-cities/
Marsul pentru Viata - duminica 24 martie 2013 in Bruxelles, Belgia
Mars pentru Viata in Madrid (Spania) si Slovacia: Last February 50 pro-life associations announced a march to be held in Madrid on Saturday, 26 March 2011 to celebrate International Pro-life Day - www.sialavida25m.org
MADRID, Spain, March 28, 2011 (LifeSiteNews.com) – An estimated 150,000-plus pro-lifers gathered to celebrate life and protest a new abortion law in Madrid on Sunday. Hundreds of others marched in over 80 Spanish cities, including Barcelona, Oviedo, Zaragoza and Las Palmas, and internationally on March 25 as part of recognition for the International Day of the Unborn Child.
(...)
“We have the power of our vote,” said Dr. Joya, ”the scientific, legal and moral right on our side.” For photographs of the march from Spain, click here.
Biggest campaign which is in progress in this days. More can see on www.25marec.sk (in slovak only)
Marsul pentru Viata - vineri 22 ianuarie 2016 in Washington, D.C., USA si duminica 24 ianuarie 2016 in Paris, Franta
PRO-LIFE AND PRO-WOMAN Go Hand-in-Hand
PRO-VIE ET PRO-FEMME vont main dans la main
PRO-VITA (PENTRU-VIATA) SI PRO-FEMEIE merg mana in mana
CAT COSTA UN AVORT? O VIATA UMANA, O VIATA A UNEI PERSOANE, O VIATA A UNUI OM!
COMBIEN UN AVORTEMENT? UNE VIE HUMAINE, LA VIE D'UNE PERSONNE, UNE VIE D'UN HOMME!
HOW MUCH DOES AN ABORTION COST? A HUMAN LIFE, A LIFE OF A PERSON, A LIFE OF A MAN!
Without the right to life... All other rights are meaningless Pro-Life Women - Pro-Life Campaign
Sans le droit à la vie... Tous les autres droits sont dénués de sens Femmes Pour la Vie - Campagne Pour la Vie
Fara dreptul la viata... Toate celelalte drepturi sunt lipsite de sens Femei Pro-Vita (Pentru Viata) - Campanie Pro-Vita (Pro-Life)
AVORTUL: Ultima exploatare a femeilor - BARBATII L-AU IMPUS. BARBATII DOMINA PRIN EL. BARBATII IL POT COMBATE. - Brian E. Fisher - Editura ProValori Media - 2014
Titlu original: ABORTION: The Ultimate Exploitation of Women - MEN STARTED IT. MEN OPPRESS WITH IT. MEN CAN END IT. - Brian E. Fisher - 2013 AbortionExploitsWomen.com
Pentru mai multe carti, brosuri, afise, pliante Pro-Vita, etc. click aici
"Raspunsul la criza unei sarcini este eliminarea crizei, nu a copilului." (Jeannie W. French) Pentru ca exista intotdeauna un motiv pentru a alege viata!
"The response to crisis pregnancy is to eliminate the crisis, not the child." (Jeannie W. French) Because there's always a reason to choose life!
"Ca Tu ai zidit rarunchii mei Doamne, Tu m-ai alcatuit in pantecele maicii mele." (Psalmul 138, verset 13 - Biblia)
"Quia Tu possedisti renes meos suscepisti me de utero matris meae." (Psalmul 138:13 - Biblia vulgata sau Vulgata in latina - Latin Vulgate Bible)
"That You built my reins Lord, You knit me together in my mother's womb." (Psalm 138, verse 13 - Bible)
"Orice tara care accepta avortul nu isi invata oamenii sa iubeasca, ci ii invata sa foloseasca orice violenta pentru a obtine ceea ce vor." (Maica Tereza de Calcutta)
"Any country that accepts abortion is not teaching its people to love, but to use any violence to get what it wants." (Mother Teresa of Calcutta)
"Avortul omoara constiinta si distruge pacea.” (Maica Tereza de Calcutta) "Abortion kills consciousness and destroy peace." (Mother Teresa of Calcutta)
"Numarul de avorturi arata starea morala a unei natiuni." (Patriarhul Chiril al Rusiei) "Number of abortions show moral status of a nation." (Patriarch Kirill of Russia)
"Calea de realizare a binelui comun si a pacii este inainte de toate respectul fata de viata umana.” (Papa Benedict al XVI-lea) "The way to achieve the common good and peace is above all respect for human life." (Pope Benedict XVI)
"Fara dreptul la viata, nici un alt drept nu poate avea inteles." (Ronald Reagan) "Without the right to life, no other right can not be understood." (Ronald Reagan)
Veau sa aflu! - Programul educational "Vreau sa aflu!" - Scop: Formarea unei perspective responsabile fata de relatiile sexuale; sprijinirea dezvoltarii personale prin constructia unor principii solide despre sexualitate, valorile morale si sociale.
CulturaVietii.ro - Stiri, informatii si analize pro-vita si pro-familie - Temele de interes ale blogului provita: bioetica (etica vietii si etica medicala - avort, reproducere asistata, handicap, contraceptie, fertilizare in vitro - FIV, etc.), eutanasie, sinucidere asistata, transplant de organe, handicap, clonare, inginerie genetica, celule stem, casatorie, familie, sexualitate, adoptie, demografie, prostitutie, trafic de persoane, homosexualitate, casatorie intre persoane de acelasi sex, politica, legislatie, etc. - toate dintr-o perspectiva conservatoare, in sens religios dar si al stiintelor juridice, politice si filosofice.
Canal video Pro-Vita: ProvitaTV.roeste un canal video dedicat filmelor documentare de interes pentru cei care sustin valorile pro-vita si manifesta interes pentru bioetica. Filmele abordeaza subiecte precum respectul pentru viata, avortul, eutanasia, reproducerea asistata, transplantul de organe, handicapul, clonarea, ingineria genetica, terapia cu celule stem etc.
Asociatia Provita - Filiala Bucuresti va ofera un material informativ despre vaccinul impotriva papilomavirusului uman (HPV). Descarca pliantul de aici
DONEAZA - Ajutorul tau conteaza!
Asociatia "Pro-Vita pentru nascuti si nenascuti" - Filiala Bucuresti a Asociatiei mama din Valea Plopului si Valea Screzii, Jud. Prahova (zona Valenii de Munte circa 110 km de Bucuresti) unde sunt si asezamintele de plasament familial Pro-Vita conduse de preotul Nicolae Tanase.
"Cel ce iubeste pe Domnul a iubit mai-nainte pe aproapele sau" (Sfantul Ioan Scararul)
Anti-Abortion Campaigns
International Pro-Life, Anti-Abortion Campaigns
PRO LIFE + PRO WOMEN go hand in hand - PRO LIFE CAMPAIGN - March For Life - Friday January 22nd 2016 in Washington DC, USA - MarchForLife.org
MARCHE POUR LA VIE - Dimanche 24 Janvier 2016 Paris, France ETAT D'URGENCE: 600 AVORTEMENTS PAR JOUR - SA VIE EST MENACEE, PROTEGEONS-LA!
JOURNEE DE L'ENFANT A NAITRE - ENGAGEZ- VOUS POUR LA DEFENSE DE LA VIE! - EnMarchePourLaVie.fr & ChoisirLaVie.fr
En marche pour la Vie - Dimanche 13 Janvier 2013 Paris, France - EnMarchePourLaVie.fr
Marche pour la Vie - Paris - Dimanche 17 janvier 2010 - Marsul pentru Viata 2010 - Pro-Vite, Pro-Vita Patruzeci de mii de manifestanti pentru viata, la Paris (2010) O delegatie romana de la Asociatia Pro-Vita Bucuresti a participat, pentru a treia oara consecutiv, la Marsul pentru Viata de la Paris, cea mai mare manifestare europeana de acest fel.
Truth about Abortion - A part of the information from this Romanian Pro-Vita (Pro-Life) movement site is put on the international, global version of Pro-Life movement site: TruthAboutAbortion.org